MENU

Моніторинг дітей старших груп КДНЗ №5 «Незабудка» щодо готовності до школи.

Згідно річного плану практичного психолога КДНЗ№5 «Незабудка» Лисенко О.І. була проведена діагностика дітей до шкільного навчання.

Ціль: виявити розвиток основних компонентів шкільної готовності майбутніх першокласників  до шкільного навчання.

Діагностика проходила в квітні-травні 2021 року.

Кількість діагностованих  дітей -37

Метод діагностики :тест визначаючий готовність до школи Керна-Йерасика

Для визначення рівня інтелектуального розвитку було використано тести:

Тестова бесіда

Після обробки данних отримали слідуючі результати:

 

 

 

 

 

 

 

Підсумок: по результатам підготовки готовності дітей до школи,  67 % (25 дітей) мають високий рівень, у них дуже добре розвинена зорово-моторна координація. Діти працювали старанно, вміють слухати, в памяті утримувати правила до завдання.Сформована внутрішня позиція. Діти готові до змін у соціальному середовищі.

  22% ( 8 дітей) – середній рівень, вони на достатньому рівні володіють логічною та слуховою памяттю. На такому ж рівні знаходиться зорово-моторна координація.Діти приймають всі правила до завдань, але можуть швидко забувати про них.

  11% (2 дитини) - мають низький рівень, діти не уважно слухають завдання, не старанно виконують їх.

Загалом показники готовності позитивні, діти готові до школи. Результативністю цих показників являється спільна налагоджена робота єдиної моделі-«педагог-психолог» та проведенням занять за програмою

 « Впевнений старт», яка формує та розвиває саме готовність до школи за багатьма критеріями емоційно-вольового, мовленнєвого та особистісного розвитку дитини.

Все ж , актуальною залишається проблема структурних складників та критеріїв психологічної готовності дитини до шкільного навчання. Виходячи з цього, вважаю потрібним дати рекомендації вихователям старших груп  щодо підвищення показників готовності до школи:

  • сприяти дитячій автономності; тому що самостійність є найважливішим елементом ефективного і старанного навчаняя.
  • Якщо дитина потребує допомоги- спонукайте її до того, щоб вона сама знайшла шляхи до розвязання. Допоможіть, завдяки підказкам, але не робіть за неї її роботу
  • Співпрацюцте з батьками майбутніх першокласників, щоб діти мали змогу перенести знання на домашній рівень і практично їх засвоїти
  • Визнавайте здобутки дитини. Надавайте перевагу похвалі.
  • Приділяйте увагу спілкуванню з дитиною для розвитку мовлення.ю за потреби консультуйте батьків та залучайте до занять з логопедом.
  • Не вимагайте більше, ніж дитина здатна сприймати. Звертайте увагу на вікові можливості та індивідувльний розвиток дитини. Не перевантажуйте дитину, чергуйте заняття з грою
  • Говоріть, при можливості, якомога позитивніше про школу, вчителів, формуйте позитивне ставлення до школи

-Любіть дитину безумовною любовю та будьте прикладом!

 

 

 

 

uCoz